Доставка та повернення
Доставка
-
Доставка "Укрпошта".Відправлення може бути виконано в день замовлення, наступного дня або через день після замовлення (залежить від часу прийнятого замовлення і наявності на складі). Звертаємо Вашу увагу на те, що у вихідні та святкові дні замовлення не обробляються. Всі замовлення відвантажуються тільки в будні (робочі) дні. Вартість доставки від 25 грн -60 грн (залежить від ваги та об'єму посилки). Тарифи на доставку ви можете подивитися на офіційному сайті http://ukrposhta.ua/zamoviti/ukrposhta-standart/tarifi
-
Доставка "Нова Пошта. Відправлення може бути виконано в день замовлення, наступного дня або через день після замовлення (залежить від часу прийнятого замовлення і наявності на складі). Звертаємо Вашу увагу на те, що у вихідні та святкові дні замовлення не обробляються. Усі замовлення відвантажуються тільки в будні (робочі) дні. Можливий накладений платіж. Умови післяплати уточнюйте у менеджера. При післяплаті клієнт оплачує додатково комісію за послугу переказу грошей відправнику, за тарифами пошти (20 грн + 2% від суми замовлення). Вартість доставки від 70 грн -200 грн і більше (залежить від ваги та об'єму посилки).
Оплата
-
Оплата на розрахунковий рахунок ФОП! Чекаю дзвінка для уточнення деталей. Сума мінімального замовлення 300 грн. Номер рахунку і суму до оплати відсилає менеджер на месенджер Viber чи Telegram після уточнення деталей замовлення і перевірки наявності товару на складі!
-
Післяплата "Нова Пошта". Клієнт сплачує Доставку+ комісію за послугу перекладу грошей відправнику, по тарифах пошти (20 грн+2% від вашого замовлення).
Повернення
Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.
Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:
- товару немає в Переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували, упаковка непошкоджена;
- минуло менш як дватижні з моменту придбання товару;
- є касовий або товарний чек.
Обмін та повернення товару належної якості відбувається за рахунок клієнта!